Ekonominin sorumlusu Halktır. Hükümet kurulması için oyları verdikleri İktidar Parti tüm kadroları kendi atıyor. TMCB başkanından, ekonomi bakanına bir çok kuruma kadar ekonomiye yön veren yerleri yöneten zatlar ülkeyi bu hale getiriyor gözüksede. O adamları seçen HALK. Tek suçlu HALKtır. Vermeseydiniz beceriksizlere oy... Ben vermedim diyen yan komşun vermiştir farketmez.