Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl mesele zaten enerjileri.
Zamanım çok. Hatta aşırı çok. Yaptığım iş günlük birkaç forumda takılmaktan ziyade, günde 3 işlem yapmak. Sonrası boş.
P2P işte bu kadar kârlı bir iş Masak ve vergi durumlarını çözebilseydim ben de çok yapmak istiyordum.