Bayağı alışmıştır o zaman taranmaya

İyi fırsat buluyormuşsunuz o kadar. Ben 1-2 kere tarasam yetiyor çok dökmüyor benimki.
Bakımları çok kolay hayvanlar, ayrıca mükemmel bir enerji veriyorlar. Her eve lazım 😅
Asıl mesele zaten enerjileri.
Zamanım çok. Hatta aşırı çok. Yaptığım iş günlük birkaç forumda takılmaktan ziyade, günde 3 işlem yapmak. Sonrası boş.