globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne diyeceğimi bilmiyorum... 😢
Dicek bişi yok hocam. Ben hakkımı helal etmiyorum. 42 milyon kişiye hakkımı helal etmiyorum.
Mahkemeyi Kübra da hakkımı istiyorum. Babam dahi olsa vallahi billahi tillahi etmmiyorum....

Artık nasıl daraldıysam...
Satacak ne var diye çekmeceyi kurcalattıran bu düzene getirenlere hakkım haram olsun...