globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam da ölelim mi? Biz ne yapalım? 2 çocuk yetiştiriyorum
Hocam zihniyet değişmedikçe, eğitim olmadıkça bu devran böyle gider.
Haklısın hocam ne desen haklısın ama cahilin ceremesini biz çekiyoruz.
Yine sözümdeyim kendine acımayana ben hiç acımıyorum. Zihniyetim bu artık.

Geçen hafta sadece eksiyi kapatayım diye 150. Bin kredi çektim. Açtığım konulara bak. 40 50 tl toplayım sigara param çıksın diye Google map yorumu ilanı açtım...

Yemin ederim artık çekmecelere bakıyorum satacak ne bulabilirim diye. Bu ayı nasıl atlatıcam diye düşünmekten migrenim azdı.
Bana yazık değil mi? Bize yazık değil mi ?