Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Hocam çözüm basit. Ben şahsen olmasını çok istiyorum: Arınma gecesi. Tek yol elemek. Ne kadar hak yiyen var, torpille tanıdıkla bir yere giren var, ne kadar bu ülkede kalmaya hak etmeyen bedelini ne canıyla nede kanıyla ödememiş bu ülkeye ait olmayan ne kadar yabancı varsa onlarda dahil, arındıracaksın. Kim fakirin fukaranın alnının teriyle bir şeyler kazanının emeğine çöküyor, onları sömürüp kendileri tanrıcılık oynuyor hepsini yok edeceksin. Yerleşmiş yönetim sistemini sil baştan elden geçireceksin. İşte o vakit huzurlu uykular uyuyabilirsin. Batmadan, arınmadan bu ülke adam olmaz. Atatürk uyanıp gelse mezarından vallahi yüzümüze tükürür bunun için mi mücadele verdik, dedeniz nineniz atalarınız bunun için mi kanlarını döktü canlarını verdi diye..
Söyleyecek çok şey varda işte. Ban yemeye gerek yok..