Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sorumlusu biziz. aynaya bakınca kim olduğunu görüyoruz.

en büyük hatamız hata yattığımızı kabul etmemek.

beterin beteri olalım.
Ben hiç bir zaman sorumlu olmadım çok şükür