Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gariban, düşmüş adamlarla takılmayacaksın. Senin seviyene gelmek yerine seni kendi seviyelerine çekerler.

Ortalama bir aile, çoğu zaman insanın kamburudur. 25 yaşından sonra maddi ihtiyaçlarını karşılamak ve ayda bir telefon dışında uzak duracaksın.

Bunlar çok masumane oldu. Maskesiz görüşlerimi paylaşamıyorum. Tabular, kurallar..
söyleyince bir garip oluyor insan ama doğru olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Aşırı haklı.