K4HR4M4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kredi kartınızı düzenli kullanın, her ay limitinizin %80'i oranında kullanım yapıp, ödeme gününden ne 1 gün önce yatırın, ne de gecikmeli olarak 1 gün sonra yatırın. Tam gününde ödeyin. 2,3 Ay sonra skor oluşacaktır.
Hocam kredi kartının taksit tarihi maaş günümle uymuyor, o ay içinde ödüyorum genelde, aciliyeti var diye hemen kredi lazım, yani 3-4 ay sonra bi faydası olmaz