Şöyle hallettim. İkinci bir tablo açmadım. Mevcut tabloya eski fiyat diye bir alan açtım. O alana gelecek veriyi mevcut fiyat verisi olarak belirledim. Value'yu o şekil verdim. Güncelleme yaptığımda mevcut fiyat, eski fiyat alanına kayıt oluyor ve yeni fiyatı güncellenmiş olarak veri tabanına kaydediyorum. Cevaplar için teşekkür ederim.