Merhabalar Temudan daha önce sipariş vermiştim ürünlerin hepside geldi hatta ekran koruyucu sipariş verdim kırılmadan geldi

sonrasında 1 sipariş daha bugün bir sipariş daha verdim ama bu siparişler gelmeyecek gibi bir his var içimde sizler alışveriş yaptınız mı ?