Ben de kullanıyorum, yani hastalık seviyesinde hayranlığım var motorsiklete. Hatta motorumu inşallah bu yakında yükselteceğim. SR250 ile başlamıştım, R7 alacağım nasip olursa. Arabam da var ama çok fazla kullanmıyorum. Motor ile alakalı konuşmak gerekirse hayranlık haricince İstanbul'da ulaşım inanılmaz sıkıntılı. Evim Ataşehir'de, ofisim Maslak/Sarıyer'de. Araçla 1.5 saat, toplu taşıma ile 2 saat, motorsiklet ile 25 dakika sürüyor. Akşam eve gittiğimde resmen yorgunluk hissi olmuyor, evde kendime fazladan vakit ayırabiliyorum.
Ek olarak söylemek gerekirse ben de trafikte denk geliyorum bazı motorcular gerçekten çok sorumsuz kullanıyorlar. Arabalar yapsa ''ayna kıracakları'' hareketleri kendileri de yapıyorlar. Ben de hız yapmayı severim. Bütün kurallara uyarım da demiyorum tabiki 4 4'lük kimse olamaz ama şehir içinde kimseyi tehlikeye atmayacak şekilde kullanmaya özen gösteririm. Arabalar gibi de trafiği beklemiyorum ama her bulduğum aradan da girmeye çalışmıyorum.
NOT: Yaşım 25, aile konusunda da babamın dediği tek şey sana araba alırım ama motor almam diyordu ben küçükken, sonrasında kendi kazandığım ilk paramla motorumu aldım. Tabiki baskı derecesinde olmasa da başta karşılardı ama alıştılar. Demek istediğim aileler izin vermeyin demişsiniz bana sorarsanız bu da çok yanlış. Ne olabilir, ehliyet haricinde ileri sürüş eğitimlerini aldırtmak için diretebilirler ki alınması gerekiyor. Aileler izin vermese bende de olduğu gibi kendi parasını kazanır kazanmaz zaten merakı varsa kendisi alacak...