osal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Çürük olacağına sağlık kurulu karar verir. Benim dönemimde öncelikle askerlik şubesine gidip ardından sağlık ocağına gidip askerliğe engel sağlık problemin olduğunu söylüyordun. Sağlık ocağı seni hastaneye sevk ediyordu. Kurula vs girip heyet raporu ile askerlikten muaf olabiliyorsun. Ama hastalığının askerliğe engel olup olmayacağını heyet belirler.
Hocam bende kilodan dolayı aynı durumdan muzdariptir ve saglık ocagı sınırdasın bişey olmaz gibi saçma bişey söyleyip engel yoktur yazdı foruma yazdım hocalar bilgilendirdi sağolsun üstelik 3 4 ay önceki kontrol bu şuan yaklaşık 7-8 kg daha fazlayım galiba askeriyede yani bölge girişte bi daglık kontrolü daha oluyormuş böyle durumlarda çünkü saglık ocakları cidden ilgilenmiyolarlar