Bende zamanında aynı durumlardan geçtim. Dijital işlerin getirisini maalesef bu işlerden anlamayanlar farkına varamıyor. Bir süre çalışıp aynı zamanda kalan zamanınızda dijital işleri ilerletip en azından aylık en az 2 asgari ücret kazandığınız zaman bu işi bırakıp kendi ayaklarınızın üstünde durabildiğinizi ailenize gösterebildiğiniz zaman farkına varabilirler. Sonrasında zaten zamanınız olduğundan çok daha fazlasını kazanıp rahatlıkla geçinebilecek bir kazanca sürükleyebilirsiniz.