iphone alacaksanız yeni tanıtılan yapay zeka vs özellikleri için min 15 pro alın yada eylülü bekleyip 16 serisine bakın. Önceki gün tanıtılan çoğu özellik yeni işlemciler için anlatıldı gibi birşey
Eğer uzun dönemde yavaşlasın istemiyorsan iPhone al, android'de açık kaynak istediğin her şeyi yapmanı olanak sağlıyor, iphone ise başka bir dünya boşver iphone al
14 pro max kullanmış ve şu anda s24+ kullanan biri olarak söylüyorum, iphone abartılmış bir balondur, androide karşı üstünlüğü olan sadece 1-2 özelliği vardır ama androidde bu çok daha fazladır, düşünmeden samsung alın derim
çok teşekkür ederim fikirleriniz için arkadaşlar.