bir tanıdığım yıllardır çalışıyor.
patronu evleneceği zaman evini dizdi,
bilgisayarını yeniledi.
aylık 36k da maaş alıyor.
evinden çalışıyor.
ben anlamadım bu işi. pm göndermeyin. kendisine dahi sormadım nerde hangi şirkette çalıştığını. hiç bir bilgim yok. tüm bildiğim yukarıda yazdıklarım.