14 pro max kullanmış ve şu anda s24+ kullanan biri olarak söylüyorum, iphone abartılmış bir balondur, androide karşı üstünlüğü olan sadece 1-2 özelliği vardır ama androidde bu çok daha fazladır, düşünmeden samsung alın derim