arkadaşlar günaydın. iyi forumlar herkese.
ben uzun süredir iphone kullanıcısıyım. hemen hemen 10 seneye yaklaştım.
şu an yeni telefon almak zorunda kaldım. kullandığım iphone xs artık günlük ihtiyaçlarıma yetersiz kalıyor. ısınmalar ve kasmalar çok engel oluyor. ve 64 gb yetersiz geliyor.
şu an tekrar bi iphone modeli mi almalıyım, yoksa samsung'da beğendiğim iki üç model arasından bi seçim yapıp o tarafa şans mı vermeliyim kararsızım.
eğer iphone alacaksam minimum 13 modelini satın almayı düşünüyorum.
samsung'da ise fold 5, s24 ultra ve flip 5 arasında kararsız kaldım.
benim telefonda aradığım şeyler pil ömrü, kamerası, ses kalitesi ve arka arkaya yapılan işlemlerde kasma-ısınma gibi sorunlar yaşatmaması.
sizin bana önerebileceğiniz, verebileceğiniz tavsiyeler var mıdır? varsa nelerdir?
iphone'dan devam mı yoksa samsung ile yeni bir başlangıç mı?
buraya kadar vakit ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. fikirleriniz benim için çok kıymetli. çok teşekkür ederim tekrardan. tekrardan iyi forumlar dilerim.