Bu mukemmel anı ıle tebessum etmek varken , farklı seylere takılıyorsunuz beyler.
Yok ben sadece bilgi verdim dostum. Konuyu okuduğumda alıntı olduğu bilgisi yoktu, belirtirsen benim açımdan sıkıntı yok ki zaten yazarı ben değilim.
Art niyetlisin demiyorum ama millet sen yazmışsın ya da böyle iddia ediyormuşsun gibi anlayabilir. Örnek son mesaj:
hocam gülsemmi ağlasammı bilemedim o şoku ben de yaşadım siz en iyisi bu senaryoyu netflix de falan değerlendirin