bolulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum güzel uğraşmışsın eline sağlık fakat günlük video atan birinin hergün film izleyipde yorumlayacağını düşünmüyorum. ki yorumladığı filmleri ben hayatımda daha önce izlemedim bile.
Benim bir arkadaşım var. Tam bir manyak. Yani emin ol filmlerle içli dışlı biridir bu kişide. Emin ol arkadaşlarından biriyle şöyle bir muhabbet olmuştur.

"Oğlum ben senin kadar film izleyen bir adam görmedin. Senin yerinde olsam izlediğim filmlerle ilgili bir kanal açıp anlatırım."

Böyle olmadıysa ben bir şey demiyorum artık