Konu
Neden forumda herkes birbirine "HOCAM" diyor?
11-06-2024, 02:26:37
#8
Filozof86
Samimiyetin dereceleri vardır. İlk kez konuştuğumuz birine kardeş ya da kardeşim şeklinde hitap edemezsiniz geriye sadece hocam kalıyor