Merhabalar.
Bu tip pek çok olay görmüş ve sonrasında açılan davaları incelemiş
biri olarak şunu söyleyeyim. Kiralama işini yapan adamlar çok ikna
edici şekilde konuşuyorlar. Olmadı tehdit ediyorlar. Hesap kiralayan
kişiler bir takım sorunlardan kurtulmak için bu işi yaptıklarından
daha çok sıkıntı çıksın istemiyorlar.
Bu süreç en son şikayetçiler nedeni ile hesap bloke olana kadar
devam ediyor. Şu anda her saniye arkadaşınızın muhtemel cezası
daha da artıyor. Hesabı mutlaka kapatsın ve yarın sabah erkenden
gidip muhatap olduğu kişilerin bilgilerini polise verip şikayetçi olsun.
Zararın neresinden dönerse kardır.
Bu işler tek bir kişi ile dönmez. Ponzi gibi dallana dallana ilerler.
Bu dümeni kuran kişiler yaş yere yatmıyor. Salonda olan kişide
bir kurban olabilir. Kendini kurtarmak için ya da kumar borcu
için bu tip bir işe girmiş olabilir.
Benzer olaylar yaşayıp hakkında dava açılan kişilerin hep bir
tanıdıkları da işin içinde oluyor. Ona güvenip verdik diyorlar.
Fakat mahkemeler acımıyor. Yol yakınken işin içinden çıksın.
Yoksa hesabına giren tüm parayı geri ödese bile ceza almaktan
kurtulamayabilir.
İyi forumlar