dijitalurunler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,yaklaşık 1 hafta önce +100.000tl'den fazla satış yaptığım shopier hesabım kapatıldı. önceki hafta salı kapatıldı ve çarşamba para yatması gerekirken yatmadı. peki bu çarşamba sizce yatar mı?
Geçmiş olsun tarafınıza mail atılmış olması lazım atılmadıysa siz iletişime geçin tarih veriyorlar