BaronBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, benimde güvenlik amaçlı kapatmışlardı.
O paranın üstüne yatıyorlar.
Bir ton şey istediler attım oralı olmadılar.

Paytr'den şaşmayın.
PayTR da aynı. Şimdiye kadar çalıştığım tüm sanal pos firmaları birbirinin laciverti. Sırf bunlar yüzünden sadece kapıda ödemeli şekilde e ticaret yapıyorum, online ödeme almıyorum.