Merhabalar,yaklaşık 1 hafta önce +100.000tl'den fazla satış yaptığım shopier hesabım kapatıldı. önceki hafta salı kapatıldı ve çarşamba para yatması gerekirken yatmadı. peki bu çarşamba sizce yatar mı?