Arkadaşlar bendede bir hesap var 3 defa askı yedi açıldı en son geçen hafta açıldı hesap ve dün tekrar askı yedi itiraz formu yollanmıyor çünkü işlem hala sürüyor görünüyor irtibat kurmaya çalışıyorum dönüş yok yani çözemedim bu işi çok garip