fake kuruluyken 14 lira yükleyince şüpheli ödeme ve sistemleri atlatma yiyor. yemeyene reklam kurunca da manuelde kalıyor ya reklamveren istiyor ya da askıya gidiyor(şüpheli) hiçbiri yayına girmiyor.