Merhabalar, iphone kullanıyorum. Telefon çaldığında sürekli olarak pc de kulaklıkla olduğum için kaçırıyorum.

Mac'de telefon aynı anda mac'de çaldığı için hiç kaçırmıyorum ama windows pc de sürekli telefonları kaçırıyorum.

Bunu windows için çözebilen varmıdır, macbook taki gibi telefon çaldığında bir bildirim vb gösterebilen bir şey?