eski sürümünüz olan yazılımı kullanıyorum bunun ürün hizmet modülü bittikten sonra kontrol etmek isterim hatta belkide bu ürüne geçmek isterim çünkü bu çok daha iyi olmuş. ama Strict SQL Mode kısmını lütfen evrensel olarak yazınız.