Konu
Müşterim olan kadın bana aşık olduğunu söylüyor.
10-06-2024, 00:13:26
#19
deks
Ağabey, eğer ücreti peşin almadıysan ücreti aldıktan sonra kabul et ve hayatını yaşa. Ama ücreti peşin aldıysan depar atarak koş bence. Bu fırsat bir daha gelmez.