Bizzat bende vardı ve 60hz olması sıkıntı. 120 hz olan iphone modellerine bakın, malum iphone kullanıp 60 fps görüntü izlemek gerçekten rezil oluyor.

15 PRO geçiş yaptım aşırı fark var görüntü anlamında, 13 120 hz ize ona bakın derim