İthalatçı garantili kesinlikle almanızı önermem televizyona takarken bile dönüştürücü kullanmanız gerekir üstelik çok çabuk ısınır veya kendi kendine kapanır. Üstüne 4-5k daha ekleyip Türkiye garantili almanızı şiddetle öneririm ama tabi yine de siz bilirsiniz.