Bende bugün ÖSYM'nin sınavına girdim benimde aynı şekil bende 75 80 net arası bekliyorum. Bilgisayar bölümlerinden bir şeyler yazacağım. ÖSYM ile beraber R10'da doğum günüm diye hediye verdi teşekkürler R10!!