cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İthalat zor değil adam gibi gümrükçü lazım o kadar

Gümrük vergileri çoğu üründe %20-30 seviyesinde hadi %100 olsun gene korkunç kar var
çok haklısınız hocam. Bu adam nasıl getirtiyor peki bunun olayı nedir ?