Ticaret Bakanlığından sanırım
Onların firması Gürcistan da kayıtlı hocam, sanırım ondan kazanıyorlar. Her ülkeden ürün alıp Gürcistan a taşıyorlar
Oooo bunlar bambaşka ya. bizi burdaki toptancıya mahkum ediyorlar valla. Vardır bir çözümü illaki de bakalım.