Onu nasıl alıyoruz her şirket alabiliyor mu o belgeyi hocam ?
Ticaret Bakanlığından sanırım
Hocam gümrük vergisi eklenince rekabet edilemeyecek seviyeye geliyor fiyatlar.
Onların firması Gürcistan da kayıtlı hocam, sanırım ondan kazanıyorlar. Her ülkeden ürün alıp Gürcistan a taşıyorlar