SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İthalat belgesi ile alıyorlar. Bizim burada tanıdığım var hatta kendi ambalajını bile Çin'de yaptırıp buraya getiriyor.
Hocam gümrük vergisi eklenince rekabet edilemeyecek seviyeye geliyor fiyatlar.