exUBert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi hazır şekilde; eklentileri eklenti klasörüne atıyorsun ve panelden yüklüyorsun.
o zaman bu sistemdede forum kurmak mybb gibi kolay oluyor doğrumudur