alfaalperen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim işimi ziyadesiyle görecektir o halde
Bundan 10 yıl öncesine kadar SMF ve MyBB çok öndeydi. PhpBB yerine neredeyse herkesin tercihi bu altyapılar oluyordu. Ancak son bir kaç yılda gördüğüm kadarıyla bunların arasından yavaş ama daha sağlam ilerleyen PhpBB kalmış. Arkadaşınızın dediği gibi MyBB misalen Default teması mobil uyumlu bile değil. Bu yüzden phpBB daha mantıklı gibi geliyor.