sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi şöyle bi hata yapmışsın. vatanda kasayı toplattım diyorsun ama orda pc açmadan eve getirmişsin anladığım, bu bi hata... orda taktırdın çalıştırın hata var mı bakalım diyecektin sorun çıksaydı orda halledeceklerdi. vatanda onu takarken gözlemledin mi gözünün önünde mi taktılar ... ürün hatalıdır demiyorum elektrik elektronik ürünler kasaya elektrik verdiğinde arızaya sebep olacak ürünler. bizde satıyoruz oto yedek parça için elektrik malzemesi garanti vermiyoruz. çünkü soketi takınca cam kaldırma düğmesini yaktıklarını biliyoruz. aracın tesisatında sorun olunca elektrik malzemesine hata veriyor.

Bence vatanda onu denemeden evine getirmeyecektin.
Hocam evet açılıyordu kasa hatta yeni kasayı eve getirip fişe taktım ekran geldi sadece windows yüklü değildi ben de windows yüklü olan eski kasama ekran kartımı takıp usbye windows yüklücektim ondan sonra bir daha her iki kasadanda görüntü alamadım