@Bip; O kadar eski üye değilim ama zamanında çoğu konu da veya her konu da görüyordum
evet tek özelden yazdığım danıştığım admindi.sonra admin oluca az foruma yazmaya başladı.bir ara adminlikten alındı yazmadı sonra tekrar oldu sanırım yine yazmıyor.başka admine yazasımda gelmiyor açıkcası birşey soracağım zaman