EtkiliBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mümkünse ürünü kendin üreteceksiniz ki trendyolda para kazanın başka türlü boşa uğraş gibi duruyor acaba yurt dışındaki pazar yerlerinde de durum böyle mi?
Tabi kendi ürettiğinden daha çok kâr elde edersin hocam orası ayrı ama pazaryerleri gerçekten fazla komisyon alıyor + 200TL altı kargo bedelini alıcı öder oldugu zaman bile satıcıya bir miktar kargo bedeli yansıtıyorlar onu geçtim ek olarak hizmet bedeli de var yani en mantıklısı kendi web siteni açıp oradan satmak