Yaşarsın kutusu faturası ve şarjör boş yanında kutu içerisinde bulundurabilirsin ama öyle belime takayım arada atayım gibi bir durum yok şehir içinde zaten yasak , şikayet edilirse ceza alırsınız silahıda alırlar