Geçen sene mart ayında aynı durum başıma gelmişti. Ekg de düzgün çıktı. 3 farklı hastaneden ekg çektirip kan vermiştim. Her değerler normaldi.
Spor yapmaya başladığımda düzeldi. Sporu bıraktığımda tekrar başladı.
Etrafımca çokça insan aynı sorundan müzdaripti o sıra.
Herkes covid aşısına ön görüyordu fakat gidip sağlık kuruluşundan en net bilgiyi alabilirsiniz. Kalp işi şakaya gelmez hocam iyi geceler