Genel giderlere iade ürünün zararını eklememişsiniz.
Bir iade üründen neredeyse 6-7 adet ürün zararı yaşıyorsunuz.
Geçen ay TY kapattım kafam rahat. Az kargo çıkarıyorum en azından malımın peşinde koşmuyorum.
İade olucağını sanmıyorum çok ucuz ürün hocam