Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
16 yaşında ne derdin olabilir al 35lik viski bi paket parlement otur iç cila olur
Babama ilk dediğimde oda öyle demişti 😃. Viski hiç içmiyorum vodkacıyım ben 😃