Hayırlı geceler çok fazla sigara içiyorum artık koşamıyırum bile. Babamla çalışmadan önceki iş yerimde 1-2 paket bitiriyordum. Yaşım 16 ne yapsam bitirirm? Yeşilay falan demeyin yaşım tutmuyor sanırsam ve ailemde bilmediği için gidemem bir yöntemi varmı bıraktıracak? Dertten çok fazla içiyorum. Dertte bitmiyorki bırakayım