mustafa63 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 karış duvarı açarlar, tesisatı dışarı çıkarmak için mecbur, zaten klimayı takınca o görüntü görünmez arkasında kalır. Elektrik bağlantısını kimi firma yapmıyor, elektrikçi çağırman gerekebilir.
Tamamdır hocam çok sağolun hepiniz