valla hocam o faturaları ne yapacagım hakkında en ufak bi fikrim yok,muhasebecinin muhtemelen vergi işinde kullandıgı bişeydir diye merakta etmedim.faturaları günü geldiginde muhasebecime gönderiyorum sadece
Örneğin buna benzer ay sonu 1000 kargonuz var, ve siz 124.99 TL'ye sattığınız üründen örnek veriyorum 24.99 TL komisyon ve 6 TL hizmet bedeli kesti Trendyol, size bu koşulda ay sonu 1000 kargodan 96.000₺ gelmesi lazım ancak size 72.500₺ gelecek, 23.500₺'si de kargoya kesildi çünkü. Ödeme sayfasından hangi tarihte ödeme geldiyse girin içine bakın, ne için ne kadar kesildiği kalem kalem yazıyor oradan. Şu yüzden söylüyorum, bir anda bakmışsınız depodaki malınız bitmiş ve siz 10 kazandım derken aslında 1 kazandığınızı göreceksiniz. Lütfen hesabınızı iyi yapın, sadece aracılar kazanmasın, siz kazanın!