Ayrıca şikayete gelirsek sizin yüzünden mağdur olan benim ekstra para verip telegram hizmeti alayım bide beni şikayet edin hem tık diye parasını vereyim hem suçlu ben olayım bu nasıl bir dünya hangi kural kitapçığında yazıyor satın aldığın hizmet 1 saat içinde verilir diye dürümcü mü burası da sen sitene bakma eksi ticaret puanı verince beni suçla bakmayacağınız siteyi açmayın karar r10 yönetiminde
100 TL altında ticaretlerinizde ticaret puanı kullanmanız yasak. Her hangi bir olumsuz yorum fa yapamazsınız. Ticaretiniz forum kuralları gereğince limitin altında kalmış. Forum kurallarini okumanızı tavsiye ederim.